THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
HUBUNGI
0199014774
adlynnanggoras@yahoo.com

JUMLAH KUNJUNGAN

Sunday, May 2, 2010

RUMAH ARNAB BARU


Bila bukak mate pagi tadi...aku termenung
sekejap..rasanya mcam ader something yg terjadi malam yg boleh buat aku tersenyum agak lebar hari ini...hehehehe.... oit3.... dah3...jgn nak pikir bukan2.. sebenarnya aku mimpi..rabbit2 aku da membiak dgn byknya sehinggakan x ader tempat lg nak letak, so aku terpaksalah bertungkus lumus dgn husband aku siapkan rumah arnab yg baru...hihihi.. agak kelakar jugak tuh... mcm lah kitaorg pandai bertukang... hehehe.. kalo korng nk tngok mcamana rupanya rumah arnab yng aku mimpikan tuh.... haaaaaaa tgoklah
kat bawah ader lebih kurang mcm nihlahh bentuknye....hihihih
gamba nih dicilok dr saper ntah td...hhihi...tapi sila abaikan
budak yg tetiba ader lak dalam umah tuh....dier x muncul pon dalam mimpi aku..
hihihihih

0 comments: