THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
HUBUNGI
0199014774
adlynnanggoras@yahoo.com

JUMLAH KUNJUNGAN

Tuesday, May 4, 2010

PENDEDAHAN XCLUSIVE

OK....ADA ANTARA TEMAN2...OR KENALAN2 YANG
ASYIK BERTANYA...KENAPA ARNAB?? KENAPA BUKAN
KUCING KE? HAMSTER KE? ULAR KE? ERK...

skang aku nak jawab bg soalan kenapa bukan kucing dulu..
*aku x sker kucing sebab najis or muntah or pape jerr...yg sewaktu dgnnyer..
tersangatlah busuk baunyerrr...x tahan dowhhh

skang hamster..
*aku x sker hamster sbb kecik sgat...aku geli nak pegang...bukan
x penah bela..penah...tp da mati..hehehe erkkk arituh blik kg luper plak kat
mereka2....hihihih...mtak ampun yerr hmster... kejam plak..

kalo ular.....
*kalo ular...aku x skerrrrr sbb...........................................
...............................................................................
.................................................................
GILE KO!!!! ULO TUHHH!!! EIIIII TANAK AKUUUUUU!!!!

n skang aku nk gtau sebab2 kenapa aku pilih arnab...

1-dah sah2la aku memang suker arnab sebb cuteee sesangat

2-dier nyer najis pon xderlahhhh sampai xble nk benyawa kan..
info kat cini, cumer air kencing dier je yg ermm hihihi bole
tahan jugaklaa bau dier..

3-aku sker sbb aku x perlu nak lepaskan rabbt2 tuh melilau2
merata2 kat dalam umah...coz aku x bole tgok bulu2 arnab
or kucing or ape2 jerr berterabur kat sofa,karpet umah aku..
tp xderlaaa aku asik kurung jer rabbit2 tuhh... kengkadang
aku lepaskan lah jugkk tp bukan kat umah nih laa..
kat umah yg kitaorg tempatkan rabbit2 tuh skang..

dan mcm2 lglah sebb aku suker ngn rabbit nihhh..

Sebagai advantage.....apa yang ktorg dapat
dalam dunia arnab nih yg mungkin ramai antara korng x tau..
-ada ramai otai2 aka breeder2..yng sedia membantu
n berkongsi maklumat tentang arnab nih.
diaorg tersangatlah friendly n x pernah lokek ilmu yg ada..
so, sebagai org yg agak baru dgn arnab2 nihh
for surela...kitaorg akan bertanya dan merujuk itu ini dgn mereka..
harap2 mereka xlaa bosan melayan kerenah kami...
hihihihi betol x abg shamza??? hihihih
kalo korg nk lawat abg shamza nih bole jgk...g kat cni..
mcm2 adaaaaa....


2 comments:

-niD's- said...

hehhehehe...peduLik lakan nak bela hapa pun..yg pentin kena ngan taste kan........adLyNN

ADLYNN ANGGORAS said...

hihihi btol3....