THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
HUBUNGI
0199014774
adlynnanggoras@yahoo.com

JUMLAH KUNJUNGAN

Saturday, May 22, 2010

Lama X update!

wow weeeeeeee

rupa2nya dah beberapa hari aku x mengupdate

kat cini....hmmmm bukan aper.... byak tul keje yang datang

sari dua nihhh. setengah2 tuh aku yang gatal pegi cari....hehheh

mesti korang xtau aku buat ape kan..

aku buat rumah rabbit2 aku..

huhuhuhu lawak giler. first time aku

merajinkan diri pegi buat mende2 camtuh....

boleh tahan jugaklaa calar2 tangan aku kena besi..

hmmmm nnti laah dah aku letakk gamba kat cini... hehehe

xder lahh cantik pon...tp bolelahh stakat nak letak rabbit tuh

100% kerja tangan aku taw! haaaa!!! saper kate pompuan xle wat keje lelaki!!

siap ketuk jari sendiri pun ada... okeh laa. nanti sambung!


1 comments:

Hafiz Ismi said...

usaha tangga kejayaan.. pfftt~