THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
HUBUNGI
0199014774
adlynnanggoras@yahoo.com

JUMLAH KUNJUNGAN

Saturday, May 8, 2010

jangan guna telefon


Aku cukup heran dan pelik laa dengan setengah2 org nihh???

Xtau guna phone ker?? Dah nama pakai phone mestilah, untuk senang dihubungi

dan menghubungi.. tp ader jugak yang jenis pakai phone tapi biler kol x

penahnya nak jawab phone.. Bila tanya, phone silent. Nape?? xkan hari2 ko

meeting kot. Kalo stakat nak pakai phone tp ko silent, baik ko silent trus je telinga

ko...hehehe haaaa..kan senang..pape bunyi pon ko xyah dengar dah.

Ader jgk yg spesis guner tepon nk mengacau org pon aderr....

Da dier tau no phone org tuh, dier kol pulak tetengah malam...

Xtau ker org tuh da berlaki da berbini.... hmm x ker perang kuali nanti..

Hmmm mcm2 jenis manusia yg

salahguna n memang x pandai nak guna phone kot....

Susah2 sangat jgn guna phone! Sia2 je je phone tuh canggih manggih

kalo x tau guner or guna dgn cara salah.

*petikan di atas tidak ada kena mengena dengan yg hidup atau yang telah meniggal dunia... tp..sesapa makan cili...memang dia rasa berapi.
Lagi2 kalo makan maggi kari berapi..eh??

3 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

betol2...awe sokong, mereka mcm tak pandai guna handphone plak...

ADLYNN ANGGORAS said...

hihhi xpandai guner baek bg kite kan3....? hihih

Nur Hawa Mohd Zin said...

ha btol tu...mana tau dapat blueberry ke, resberry ke..hahahah