THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
HUBUNGI
0199014774
adlynnanggoras@yahoo.com

JUMLAH KUNJUNGAN

Wednesday, May 12, 2010

Baru faham dunia blogging...

owh....begini rupanya...

aku ber blogging baru jer... kira2 bulan februari...
masa tuh pengetahuan aku tentang blogging ..'zero'

nk buat blog sendiri pun terkial2....tp finally aku berjaya jgk
bina blog nih..heheh bukannya

aku xtau membaca kann..sia2 jer aku g skolah dulu...
hehehe..

masa tuh aku buat blog semata2 nk memorikan cerita2
arnab2 ku..bukan utk suruh org baca pun..melainkan teman2 rapt...

iklan2 nuffnang pun rasanyaa baru 3 mggu lepas aku letakk...
itupun aku masih mengkaji2 sendiri setelah melihat ramai yg me war2 kannya..

semakin lama semakin menarik sehinggalahh aku rasa,
ada yg menjadikan blogging sebagai medan perbalahan atau melepas perasaan,
dan satu sumber entri untuk menghangatkan blog...
sedangkannn rasanya x elok sebegitu kerana yg membaca
atau yg masih hijau dalam dunia blogging akan terpengaruh..

so...pd fikiran aku... baik aku perbetulkan niat berblogging...
n...kitaorg mudah berkawan...tp kalo tersilap pilih...
bahaya jugak yeee. hmmmhalllamakkkk
tetiba sumer jd ayat skemaaa... hihihii..


6 comments:

Artzlizan said...

ermm..dah paham ek...tolong ajar nanti yer...

Anonymous said...

slmt brblogging ek!

Ahmad Tajuddin said...

upenye tuan blog ni peminat TEGAR arnab...

Kie-yu said...

setuju!
kie-yu blogging unutk kepuasan diri

Norul Malakiah Sidek said...

welcome to blog world and welcome to GB!! hehe

~LyNN @DLyNN~ said...

thanks all!