THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
HUBUNGI
0199014774
adlynnanggoras@yahoo.com

JUMLAH KUNJUNGAN

Friday, April 30, 2010

DORA LAGI...




atas dasar kemanusiaan... aku semakin simpati dengan keadaan dora skang nih..bkan kitaorg x cari jalan nak sembuhkan dier...tapi dah bermacam2 cara pun x berhasil.. heran rasanya...dah 3 kali inject pun dora x baik2 jgk lg...cage pun dah dicuci beberapa kali... so apa lagi yang boleh kitaorg buatkan untuk selamatkan si dora nih...korang kalo ader pape suggestion..LAGI.... silalah info kitaorg.. dah x sanggup nih nak tengok keadaan dora mcmnih.. xdapat nak byangkan kalo kita yang duduk kat tempat dora skang...

2 comments:

Jijahh @ f.k said...

ciannye diaaa ...

Nur Hawa Mohd Zin said...

nape ngan dia? dr kata ape?
dulu kucing saya masuk wad satu malam n 'parents' tak leh tgk..cian